Te găsești în situația de a alege între promovarea plătită și creșterea organică a vizibilității pentru afacerea ta? Ei bine, nu de puține ori se întâmplă ca ambele abordări să fie incluse într-o strategie complexă, ce permite îndeplinirea tuturor obiectivelor de marketing.Citește în continuarea acestui articol când este potrivit să te orientezi către campanii PPC, ce avantaje îți oferă o strategie eficientă de optimizare, dar și cum poți crește afacerea online cu o abordare integrată a celor două.Promovarea prin campanii PPCPromovarea prin intermediul unor servicii PPC îți oferă o modalitate rapidă de a capta atenția asupra unui produs sau serviciu. Alege-le atunci când ai nevoie de o lansare rapidă de produse sau dorești să promovezi evenimente. De asemenea, acestea sunt perfecte pentru a promova oferte speciale și a atrage rapid clienți.Nu ocupi încă o poziție fruntașă în căutările organice? Optimizarea SEO aduce rezultate, însă necesită timp, motiv pentru care poți apela la campanii PPC, pentru a apărea rapid în partea de sus a rezultatelor de căutare.Totodată, acestea îți pot fi de ajutor atunci când vrei să generezi leaduri, pentru a atrage clienți interesați de serviciile tale. Mai mult decât atât, promovarea PPC îți oferă date despre interesul publicului tău, atunci când vrei să testezi un nou produs sau serviciu.Prin urmare, aceasta este utilă într-o varietate de situații, oferindu-ți rezultate rapide și măsurabile pentru îndeplinirea obiectivelor de marketing. Cu toate acestea, ea nu exclude optimizarea SEO, care îți aduce trafic organic.Importanța vizibilității organiceOptimizarea SEO și comunicarea organică pe social media îți asigură succes pe termen lung, chiar dacă nu implică profit imediat. Tehnicile și strategiile utilizate fac posibilă afișarea paginilor în primele rezultate ale căutărilor și te aduc mai aproape de potențialii clienți.Dincolo de creșterea vizibilității online, SEO contribuie și la îmbunătățirea încrederii utilizatorilor și a credibilității brandului tău. Astfel, rezultatele organice sunt mult mai relevante în cazul anumitor tipuri de căutări.Totodată, o strategie de optimizare eficientă are în vedere îmbunătățirea experienței utilizatorilor. Aceștia beneficiază de conținut de calitate, care îi convinge să rămână mai mult timp pe site-ul tău și să genereze conversii. Este adevărat că SEO poate necesita costuri inițiale mai mari, iar rezultatele semnificative nu apar rapid, dar investiția ulterioară va fi mult mai mică. După ce ai făcut toate modificările tehnice necesare la website, te-ai ocupat de SEO on page și off page, trebuie să menții clasarea în motorul de căutare. Acest proces de „întreținere” implică costuri mai mici.Avantajele strategiei mixtePentru o prezență online durabilă, combină promovarea plătită cu cea online. În acest mod, oferi afacerii tale online posibilitatea de a crește pe termen lung, dar și de a beneficia de rezultate rapide.Asigură-te că mesajul tău este coerent în ambele strategii și monitorizează performanța, pentru a face ajustările necesare.Spre exemplu, anunțurile plătite îți pot aduce vânzări rapide, în timp ce SEO îmbunătățește brand awareness-ul și încrederea în rândul utilizatorilor. Utilizate împreună, cele două contribuie la o mai bună poziționare în SERPS și la creșterea numărului de clienți.Stabilirea celei mai bune strategii de optimizare poate părea dificilă, însă noi suntem aici pentru a te ajuta. Fiind o agenție de marketing performance cu experiență, identificăm strategia SEO perfectă pentru afacerea ta, care să îți aducă rezultate garantate.