Care sunt noile tendinte SEO in 2020?

An de an apar noi tendinte SEO iar de multe ori practicile care functionau in trecut nu se mai aplica in prezent. Astazi, competitia din mediul online este din ce in ce mai acerba, iar tot mai multe site-uri sunt lansate si isi fac aparitia pe motoarele de cautare. Din acest motiv, este important sa regandesti strategiile de marketing si sa investesti in practici SEO, pentru a atrage cat mai multi clienti si a obtine cat mai multe vizite pe site-ul sau pagina respectiva.

 

In general, pentru ca un site sau o pagina de aterizare (landing page) sa fie pozitionate cat mai bine pe Google, acestea trebuie sa respecte anumite tendinte seo ale motorului de cautare: sa aiba un continut relevant, sa contina cuvinte cheie potrivite, sa fie optimizate pentru accesarea usoara atat de pe desktop, cat si de pe mobil si multe altele.

 

 

Magnetif prezinta topul celor mai noi tendinte SEO si practici relevante in 2020:

 

  • Un nou feature de la Google

 

Specialistii Magnetif au observat ca, in ultima vreme, motorul de cautare Google a evoluat foarte mult din punct de vedere al experientei utilizatorului. Acum, Google ofera cea mai buna experienta de utilizare prin introducerea unui nou feature: mic fragment informativ (snippet), ce apare atunci cand sunt cautate diferite informatii pe Google.

 

tendinte-seo

 

Featured snippets apare, de obicei, deasupra primul rezultat organic, fiind clasat pe “pozitia 0” pe motorul de cautare. Pentru a beneficia de avantajele acestui feature si a atrage cat mai multe accesari pe un site sau landing page, trebuie sa se cunoasca topul intrebarilor frecvente si sa se ofere raspunsuri clare acestora.

 

Acest feature este evaluat si clasat in top de catre Google, in functie de calitatea si relevanta sa.

 

  • SEO si influencer marketing

 

Poate te intrebi ce legatura au influencerii intr-o strategie de marketing online? Ei bine, si noi, cei de la Magnetif, ne-am intrebat asta 🙂 Pe langa faptul ca influencerii activeaza cel mai mult pe platformele digitale, acestia pot aduce numeroase beneficii unei campanii SEO, prin generarea de trafic pe site si construirea unor backlinks de calitate.

In ziua de astazi, oamenii se simt tot mai sufocati de valul agresiv de reclame si cauta informatii si continut autentic, pe care se pot baza. Astfel, industria influencer s-a dezvoltat tot mai tare: oamenii tind sa interactioneze tot mai mult cu o persoana publica, de incredere decat cu o reclama impersonala.

In dezvoltarea unei strategii SEO ce include un influencer, trebuie luate in considerare mai multe aspecte: gasirea unui influencer relevant domeniului afacerii tale, stabilirea tipului de continut ce se doreste a se realiza si a structurii de backlinks.

 

 

  •  Noi factori importanti SEO

 

Conexiunea din ce in ce mai rapida la internet, ce ofera utilizatorilor informatii la un click-distanta, face ca rata de click (Click-Through Rate), ce arata performanta cuvintelor cheie si a reclamelor si dwell time (timpul petrecut de utilizatori pe un site sau o pagina web), sa conteze tot mai mult intr-o strategie de SEO.

 

Acesti factori sunt extrem de importanti intr-o optimizare SEO, deoarece arata gradul de satisfactie al utilizatorilor: in functie de timpul petrecut pe site sau de numarul celor care acceseaza reclamele pe motorul de cautare, vei stii cat de interesati sunt utilizatorii si daca gasesc informatiile de care au nevoie.

 

Practicile si tendintele SEO sunt foarte importante intr-o strategie de marketing, deoarece Google proceseaza informatii in functie de comportamentul utilizatorilor. In ultima perioada, Google a devenit tot mai precis, ceea ce inseamna ca in fiecare an apar noi schimbari ale algoritmului sau.

Prin verificarea preliminara a unui site sau a unei pagini web din punct de vedere SEO, prin setarea obiectivelor optimizarii SEO si prin monitorizarea si raportarea lunara a rezultatelor cu ajutorul instrumentelor profesionale, o agentie SEO pote garanta succesul oricarei afaceri in online. Contacteaza-ne acum si descopera avantajele marketingului online!