TikTok este prezent în peste 150 de țări, are peste 1 miliard de useri activi și a fost downloadat de
peste 2 miliarde de ori. Este platforma de social media cu cea mai rapidă creștere din istorie.
In România, exista 4.1 milioane de useri activi. Dintre acestia, 2.4 milioane de utilizatori intră
zilnic în aplicatie și petrec în medie o oră pe zi pe TikTok. Media de vârstă a acestora este în
intervalul 20 – 35 de ani.
Deci dacă vrei să crești popularitatea unui brand, ai nevoie rapid de TikTok Ads.
Spre deosebire de Facebook Ads, unde advertiser-ul primește factura după ce s-a consumat bugetul, la TikTok Ads trebuie să plătești înainte.
O diferență pozitivă, insă costul este mult mai mic pentru TikTok Ads față de Facebook Ads. Costul per mia de afisări (CPM) poate fi și de sub 1EUR în cazul TikTok. Pentru Facebook Ads, o mie de afișari depașește cu ușurinta 2 EUR.
Pe TikTok poi rula campanii ppc cu bugete de la 5$ pe săptămână.
Din punct de vedere al audienței, TikTok se bazează pe tinerii între 20 și 35 de ani, deci campaniile de Ads trebuie să promoveze produse și servicii destinate în preponderență acestora. Inainte de a decide să începi o campanie de TikTok Ads, verifică în Google Analytics segmentul de vârste din care fac parte clienții tăi.