TikTok este prezent in peste 150 de tari, are peste 1 miliard de useri activi si a fost downloadat de peste 2 miliarde de ori. Este platforma de social media cu cea mai rapida crestere din istorie.
In Romania, exista 4.1 milioane de useri activi. Dintre acestia, 2.4 milioane de utilizatori intra zilnic in aplicatie si petrec in medie o ora pe zi pe TikTok. Media de varsta a acestora este in intervalul 20 – 35 de ani.
Deci daca vrei sa cresti popularitatea unui brand, ai nevoie rapid de TikTok Ads.
Spre deosebire de Facebook Ads, unde advertiser-ul primeste factura dupa ce s-a consumat bugetul, la TikTok Ads trebuie sa platesti inainte.
O diferenta pozitiva, insa, este costul mult mai mic pentru TikTok Ads fata de Facebook Ads. Costul per mia de afisari (CPM) poate fi si de sub 1EUR in cazul TikTok. Pentru Facebook Ads, o mie de afisari depaseste cu usurinta 2 EUR.
Pe TikTok poti rula campanii ppc cu bugete de la 5$ pe saptamana.
Din punct de vedere al audientei, TikTok se bazeaza pe tinerii intre 20 si 35 de ani, deci campaniile de Ads trebuie sa promoveze produse si servicii destinate in preponderenta acestora. Inainte de a decide sa incepi o campanie de TikTok Ads, verifica in Google Analytics segmentul de varste din care fac parte clientii tai.