WE GROW IDEAS

Promovare TikTok Ads

Hai să ne cunoaștem!

MAGNETIF

Notorietate și viralitate cu TikTok Ads

TikTok este prezent în peste 150 de țări, are peste 1 miliard de useri activi și a fost downloadat de peste 2 miliarde de ori. Este platforma de social media cu cea mai rapidă creștere din istorie.

In România, exista 4.1 milioane de useri activi. Dintre acestia, 2.4 milioane de utilizatori intră zilnic în aplicatie și petrec în medie o oră pe zi pe TikTok. Media de vârstă a acestora este în intervalul 20 – 35 de ani.

Deci dacă vrei să crești popularitatea unui brand, ai nevoie rapid de TikTok Ads.

Hai să ne cunoaștem!

CUM LUCRĂM?

Ce înseamnă o campanie de TikTok Ads cu Magnetif

Campania de publicitate pe TikTok înseamnă:

Hai să ne cunoaștem!

Strategie pentru TikTok Ads personalizată pentru brand-ul tau.

Consultanță cu specialiștii noștri în promovare TikTok Ads

Account manager dedicat

Acces în platforma TikTok Business Center, pentru campania ta

Imbunatațirea permanentă a rezultatelor campaniei

Optimizarea costurilor, pentru a targeta utilizatorii importanți pentru tine

Teste periodice menite să imbunătățească ROI

Analiza trend-urilor, astfel încât să le prinzi la timp

Analiza strategiei principalilor competitori

Rapoarte periodice de performanța

MULTIPLE OPȚIUNI

Alege tipul de TikTok Ads
potrivit brand-ului tău

In-Feed Ads

TIKTOK

In-Feed Ads

  • Ad-uri personalizate ce se integrează perfect cu conținutul creat de utilizatori.
  • Durează între 5 și 60 de secunde, pe tot ecranul, cu sunet.
  • Optimizate pentru trafic și obiective de conversie, precum instalări de aplicații și event-uri in-app.
  • Opțiune de targetare precisă în funcție de interese, comportament event-based, audiențe custom și audiențe asemănătoare.
  • Sunt disponibile mai multe opțiuni de plată: CPM, CPC, CPV și oCPC.
TopView Ads

TIKTOK

TopView Ads

  • Atrage atenția utilizatorilor încă din momentul în care aceștia lansează aplicația (TikTok). Castigă un brand awareness incredibil cu cei peste 2.4 milioane de utilizatori activi din România.
  • Anunțurile durează între 5 și 60 de secunde, sunt full-screen, au sunet și rulează o singură dată pe zi per utilizator.
  • Plasament premium, special pentru brand-uri.
  • Format click-abil ce suportă conversii pe landing page-uri interne și externe.
  • Incurajează engagement, precum like-uri, comentarii, share-uri și follow-uri.
TopView Lite Ads

TIKTOK

TopView Lite Ads

  • Precum TopView Ads, acest format este primul lucru pe care-l văd utilizatorii când lansează aplicația. Acest tip de ad îți permite să livrezi mesajul tău cu impact mare, in 5 secunde, fără sunet.
  • Durează 3 secunde cu sunet, sau 3-5 secunde fără sunet, full-screen, și rulează o singură dată pe zi per utilizator.
  • Este un takeover pentru toată ziua, 100% cu sunet
  • Oferă format clickabil ce suportă conversii pe landing page-uri interne și externe
  • Incurajează engagement, precum like-uri, comentarii, share-uri și follow-uri.
Branded Hashtag Challenge

TIKTOK

Branded Hashtag Challenge

  • Vrei să faci o campanie virală? Alege cel mai controversat tip de ad TikTok și vezi cum răspunde comunitatea la provocarea ta prin creare și share-uire de conținut propriu.
  • Campania poate rula pe o singură piață sau pe piețe multiple, timp de 6 zile.
  • Obține maximul de la campania ta folosind creatori de conținut cunoscuti – influenceri, pentru imagine, muzică personalizată sau imagine de brand.
  • Campania este propulsată cu ajutorul conținutului generat de utilizatori (User Generated Content), și include un ad In-Feed pe zi și un ad de tip TopView Lite.
  • Plasare in locații multiple în aplicație: banner în pagina Discover, hashtag de campanie, recomandare în pagina Music.

TIKTOK

Branded Hashtag Challenge Plus

  • Campania Branded Hashtag Challenge Plus beneficiază de toată expunerea unei campanii Branded Hashtag Challenge, la care se adaugă posibilitatea de shopping integrată perfect în aplicație. Poți genera astfel vanzări fără ca utilizatorii să iasă din TikTok.
  • Incurajează utilizatorii să cumpere de la tine folosind un tab numit “Explore” pe landing page-ul hashtag-ului tău.
  • Afișează locațiile tale fizice, caruseluri de produse și te poți conecta cu audiența ta cu ajutorul unor chestionare instante (instant survey).
  • Campania este propulsată cu ajutorul conținutului generat de utilizatori (User Generated Content), și include un ad In-Feed pe zi și un ad de tip TopView Lite.
  • Plasare în locații multiple în aplicație: banner în pagina Discover, hashtag de campanie, recomandare în pagina Music.

TIKTOK

Branded Effects

  • Cu ajutorul acestui tip de campanii, poți genera brand awareness și engagement la scară globală. Iți poți integra brand-ul în momentele memorabile ale utilizatorilor.
  • Efecte personalizate și brand-uite 2D, 3D și efecte AR (Augmented reality).
  • Gesturi unice ce permit utilizatorilor să declanseze sau să controleze efectele.
  • Opțiuni adiționale pentru engagement, precum CTA-uri și coduri QR.

DIFERENȚELE

TikTok Ads vs. Facebook Ads

Cele 4 mari diferențe între TikTok Ads și Facebook Ads:

Hai să ne cunoaștem!

Plata înainte

Spre deosebire de Facebook Ads, unde advertiser-ul primește factura după ce s-a consumat bugetul, la TikTok Ads trebuie să plătești înainte.

Cost mai mic

O diferență pozitivă, insă costul este mult mai mic pentru TikTok Ads față de Facebook Ads. Costul per mia de afisări (CPM) poate fi și de sub 1EUR în cazul TikTok. Pentru Facebook Ads, o mie de afișari depașește cu ușurinta 2 EUR.

Cost inițial mic

Pe TikTok poi rula campanii ppc cu bugete de la 5$ pe săptămână.

Audiență mai tânără

Din punct de vedere al audienței, TikTok se bazează pe tinerii între 20 și 35 de ani, deci campaniile de Ads trebuie să promoveze produse și servicii destinate în preponderență acestora. Inainte de a decide să începi o campanie de TikTok Ads, verifică în Google Analytics segmentul de vârste din care fac parte clienții tăi.

Creste-ti performantele
afacerii tale online
cu ajutorul nostru.
Hai să ne cunoaștem!

Contact