WE GROW IDEAS

Campanii
TikTok Ads

Hai să ne cunoaștem!

MAGNETIF

Notorietate si viralitate cu TikTok Ads

TikTok este prezent in peste 150 de tari, are peste 1 miliard de useri activi si a fost downloadat de peste 2 miliarde de ori. Este platforma de social media cu cea mai rapida crestere din istorie.

In Romania, exista 4.1 milioane de useri activi. Dintre acestia, 2.4 milioane de utilizatori intra zilnic in aplicatie si petrec in medie o ora pe zi pe TikTok. Media de varsta a acestora este in intervalul 20 – 35 de ani.

Deci daca vrei sa cresti popularitatea unui brand, ai nevoie rapid de TikTok Ads.

Hai să ne cunoaștem!

CUM LUCRĂM?

Ce înseamnă o campanie de TikTok Ads cu Magnetif

Hai să ne cunoaștem!

Strategie pentru TikTok Ads personalizata pentru brand-ul tau.

Consultanta cu specialistii nostri in advertising TikTok

Account manager dedicat

Acces in platforma TikTok Business Center, pentru campania ta

Imbunatatirea permanenta a rezultatelor campaniei

Optimizarea costurilor, pentru a targeta utilizatorii importanti pentru tine

Teste periodice menite sa imbunatateasca ROI

Analiza trend-urilor, astfel incat sa le prinzi la timp

Analiza strategiei principalilor competitori

Rapoarte periodice de performanta

MULTIPLE OPȚIUNI

Alege tipul de ad TikTok
potrivit brand-ului tău

TIKTOK

In-Feed Ads

  • Ad-uri personalizate ce se integreaza perfect cu continutul creat de utilizatori.
  • Dureaza intre 5 si 60 de secunde, pe tot ecranul, cu sunet.
  • Optimizate pentru trafic si obiective de conversie, precum instalari de aplicatii si event-uri in-app.
  • Optiune de targetare precisa in functie de interese, comportament event-based, audiente custom si audiente asemanatoare.
  • Sunt disponibile mai multe optiuni de plata: CPM, CPC, CPV si oCPC.

TIKTOK

TopView Ads

  • Atrage atentia utilizatorilor inca din momentul in care acestea lanseaza aplicatia (TikTok). Castiga un brand awareness incredibil cu cei peste 2.4 milioane de utilizatori activi din Romania.
  • Anunturile dureaza intre 5 si 60 de secunde, sunt full-screen, au sunet si ruleaza o singura data pe zi per utilizator.
  • Plasament premium, special pentru brand-uri.
  • Format click-abil ce suporta conversii pe landing page-uri interne si externe.
  • Incurajeaza engagement, precum like-uri, comentarii, share-uri si follow-uri.

TIKTOK

TopView Lite Ads

  • Precum TopView Ads, acest format este primul lucru pe care-l vad utilizatorii cand lanseaza aplicatia. Acest tip de ad iti permite sa livrezi mesajul tau cu impact mare, in 5 secunde, fara sunet.
  • Dureaza 3 secunde cu sunet, sau 3-5 secunde fara sunet, full-screen, si ruleaza o singura data pe zi per utilizator.
  • Este un takeover pentru toata ziua, 100% cu sunet
  • Ofera format clickabil ce suporta conversii pe landing page-uri interne si externe
  • Incurajeaza engagement, precum like-uri, comentarii, share-uri si follow-uri.

TIKTOK

Branded Hashtag Challenge

  • Vrei sa faci o campanie virala? Alege cel mai controversat tip de ad TikTok si vezi cum raspunde comunitatea la provocarea ta prin creare si share-uire de continut propriu.
  • Campania poate rula pe o singura piata sau pe piete multiple, timp de 6 zile.
  • Obtine maximul de la campania ta folosind creatori de continut cunoscuti – influenceri, pentru imagine, muzica personaliata sau imagine de brand.
  • Campania este propulsata cu ajutorul continutului generat de utilizatori (User Generated Content), si include un an In-Feed pe zi si un ad de tip TopView Lite.
  • Plasare in locatii multiple in aplicatie: banner in pagina Discover, hashtag de campanie, recomandare in pagina Music.

TIKTOK

Branded Hashtag Challenge Plus

  • Campania Branded Hashtag Challenge Plus beneficiaza de toata expunerea unei campanii Branded Hashtag Challenge, la care se adauga posibilitatea de shopping integrata perfect in aplicatie. Poti genera astfel vanzari fara ca utilizatorii sa iasa din TikTok.
  • Incurajeaza utilizatorii sa cumpere de la tine folosind un tab numit “Explore” pe landing page-ul hashtag-ului tau.
  • Afiseaza locatiile tale fizice, caruseluri de produse si te poti conecta cu audienta ta cu ajutorul unor chestionare instante (instant survey).
  • Campania este propulsata cu ajutorul continutului generat de utilizatori (User Generated Content), si include un an In-Feed pe zi si un ad de tip TopView Lite.
  • Plasare in locatii multiple in aplicatie: banner in pagina Discover, hashtag de campanie, recomandare in pagina Music.

TIKTOK

Branded Effects

  • Cu ajutorul acestui tip de campanii, poti genera brand awareness si engagement la scara globala. Iti poti integra brand-ul in momentele memorabile ale utilizatorilor.
  • Efecte personalizate si brand-uite 2D, 3D si efecte AR (Augmented reality).
  • Gesturi unice ce permit utilizatorilor sa declanseze sau sa controleze efectele.
  • Optiuni aditionale pentru engagement, precum CTA-uri si coduri QR.

DIFERENTELE

TikTok Ads si Facebook Ads

Hai să ne cunoaștem!

Plata inainte

Spre deosebire de Facebook Ads, unde advertiser-ul primeste factura dupa ce s-a consumat bugetul, la TikTok Ads trebuie sa platesti inainte.

Cost mai mic

O diferenta pozitiva, insa, este costul mult mai mic pentru TikTok Ads fata de Facebook Ads. Costul per mia de afisari (CPM) poate fi si de sub 1EUR in cazul TikTok. Pentru Facebook Ads, o mie de afisari depaseste cu usurinta 2 EUR.

Cost initial mic

Pe TikTok poti rula campanii ppc cu bugete de la 5$ pe saptamana.

Audienta mai tanara

Din punct de vedere al audientei, TikTok se bazeaza pe tinerii intre 20 si 35 de ani, deci campaniile de Ads trebuie sa promoveze produse si servicii destinate in preponderenta acestora. Inainte de a decide sa incepi o campanie de TikTok Ads, verifica in Google Analytics segmentul de varste din care fac parte clientii tai.

Creste-ti performantele
afacerii tale online
cu ajutorul nostru.
Hai să ne cunoaștem!

Contact