Apelezi frecvent la numeroase servicii, însă te-ai întrebat vreodată cum ar fi să plătești în funcție de performanța obținută? Ei bine, în marketingul digital este posibil, atunci când lucrezi cu o agenție de performance marketing.
După cum știi deja, succesul unei afaceri este influențat astăzi în mare parte de mediul online, unde se află publicul tău țintă. Dată fiind competiția acerbă din orice domeniu de activitate, lipsa unei prezențe online puternice te poate poziționa cu un pas în urma competitorilor tăi și poate sta în calea succesului dorit.
Aici intervine performance marketingul sau marketingul de performanță. Acesta permite o abordare a marketingului digital, care se concentrează pe măsurarea și optimizarea rezultatelor obținute din campaniile de promovare. Astfel, tu plătești doar în funcție de rezultate și de performanță.
Descoperă în continuare cum poate contribui performance marketingul la creșterea online a afacerii tale.
Conținut mai valoros pentru audiența ta
Indiferent dacă optezi pentru native advertising sau social media marketing, ambele forme de performance marketing te ajută să creezi conținut de calitate, cu care să te adresezi audienței tale. Spre exemplu, publicitatea nativă implică crearea unui conținut valoros, care să se încadreze perfect în mediul editorial în care este afișat.
Acest conținut trebuie să fie util cititorilor, în timp ce tu îți promovezi mult mai subtil afacerea, pentru o consolidare de succes a brandului. Asigură-te că scrii mesaje care atrag atenția într-o manieră discretă, fiind necesar să analizei cu atenție site-urile pe care urmează să publici conținutul. Este esențial ca acestea să mențină un ton asemănător cel al brandului tău și să împărtășească același public țintă.
În ceea ce privește social media marketing, performance marketingul implică utilizarea inteligentă a canalelor de social media. Având rezultatele măsurabile pe care vrei să le obții deja stabilite, vei crea conținut relevant, astfel încât să fie posibilă îndeplinirea lor.
Vizibilitate a brandului îmbunătățită
Când urmărești îmbunătățirea vizibilității unui brand, apelezi la strategii SEO și marketing afiliat, ambele fiind tipuri de performance marketing. Astfel, marketingul afiliat permite promovarea de produs și servicii prin plata pe acțiune. Vei putea măsura cu precizie fiecare acțiune, astfel încât să poți evalua ROI-ul.
Pe de altă parte, ai nevoie de servicii SEO profesionale, pentru a crește traficul organic și conversiile. Orice potențial client, care va căuta cuvinte cheie relevante pentru industria ta, îți va accesa site-ul, dacă acesta se află în primele căutări în Google.
Chiar dacă ai o afacere locală, îți poate fi util să colaborezi cu persoane influente din mediul online, care pot contribui semnificativ la creșterea vizibilității brandului tău. Vei reuși astfel să obții rezultatele dorite, cu un buget mai mic de promovare.
Crește traficul pe site și vânzările
SEO nu este singurul instrument de marketing performance care contribuie la creșterea traficului unui site. Spre exemplu, marketingul afiliat îți poate aduce trafic, care se poate transforma în achiziții. Clienții de pe canalele afiliaților sunt direcționați către site-ul tău, iar dacă aceștia fac parte din publicul tău țintă, există șanse mari să genereze vânzări.
În plus, native advertising este o altă modalitate prin care poți crește traficul, atunci când publici conținut de calitate, relevant pentru utilizatori. Social media este, de asemenea, deosebit de utilă, pentru a îmbunătăți numărul vizitatorilor unui site.
La Magnetif utilizăm toate instrumentele necesare pentru a-ți îndeplini obiectivele, asigurându-ne că tu plătești doar rezultatele și performanța. În funcție de nevoile de promovare ale afacerii tale, ne adaptăm strategiile, astfel încât să creăm conținut valoros pentru audiența ta, să îmbunătățim vizibilitatea brandului și să generăm mai multe conversii. Contactează-ne și află cum putem să îți creștem afacerea online, prin serviciile noastre de performance marketing.