Odată ce ai înțeles elementele de bază ale SEO, este posibil să cauți câteva tehnici SEO suplimentare care să te ajute să duci traficul organic al site-ului tău la următorul nivel în 2023. Când lansezi pentru prima dată un site, există o mulțime de elemente de bază pe care trebuie să le ai la dispoziție. Lucruri ca:
Poate că nu ești pregătit să îți aprofundezi cunoștințele în tactici SEO avansate, dar trebuie să generezi o creștere semnificativă a vizibilității organice și a traficului rezultat. Ce trebuie să faci?
Cu cât știi mai multe despre strategia SEO a concurenților tăi, cu atât site-ul tău poate funcționa mai bine.
Când îți faci timp pentru a afla ce funcționează pentru site-urile web cu care concurezi pe SERP-uri, îți poți duce analiza la următorul nivel și poți înțelege de ce această abordare funcționează înainte de a utiliza această perspectivă pentru a-ți informa propria abordare.
Un punct de plecare eficient este să găsești paginile cu cele mai bune performanțe ale concurenților tăi, astfel încât să poți dezvolta o imagine de unde provine traficul lor organic și de ce este condus. Analizarea paginilor de top ale concurenților te poate îndruma în direcția unor lucruri precum:
Când vine vorba de crearea unei strategii de conținut, vei avea de obicei două domenii principale de interes:
În timp ce optimizarea conținutului existent este adesea cel mai eficient punct de plecare (la urma urmei, este mai ușor să vezi câștiguri din îmbunătățirea conținutului care este deja indexat decât piese complet noi), majoritatea site-urilor web vor ajunge într-o etapă în care și-au optimizat toate piesele existente.
În acest moment, eforturile tale ar trebui să se îndrepte către crearea de conținut nou. Dar una dintre cele mai mari greșeli pe care SEO le fac atunci când creează conținut este să o facă orbește.
Trebuie să creezi conținut cu un scop și trebuie să fii capabil să justifici de ce există fiecare material pe care îl creezi. Aceasta înseamnă să-ți acorzi timp pentru a planifica cu atenție o strategie pentru crearea de conținut nou.
Una dintre cele mai rapide moduri de a-ți conduce planul de conținut este să efectuezi o analiză a deficitului de cuvinte cheie care te va ajuta să vezi cuvintele cheie pentru care concurenții tăi le clasifică. De acolo, poți crea conținut în jurul acestor cuvinte cheie și subiecte pentru a umple golul. Și o poți face mai rapid și mai eficient cu instrumente SEO dedicate.
Una dintre cele mai mari provocări cu care se confruntă SEO este cum să câștige backlink-uri de autoritate la scară largă.
Backlink-urile rămân unul dintre cei mai buni factori de clasare ai Google și, deși există multe strategii diferite de construire a link-urilor care te pot ajuta să obții cu succes link-uri relevante, rămâne faptul că multe tactici sunt greu de scalat eficient.
Când ne uităm la ghidurile Google privind schemele de linkuri, recomandările sunt clare:
Cea mai bună modalitate de a determina alte site-uri să creeze linkuri relevante și de înaltă calitate către ale tale este să creezi conținut unic, relevant, care să câștige popularitate în mod natural în comunitatea de pe internet. Crearea de conținut bun dă roade: linkurile sunt de obicei voturi editoriale oferite la alegere și, cu cât ai mai mult conținut util, cu atât sunt mai mari șansele ca altcineva să găsească acel conținut valoros pentru cititorii săi și să facă linkuri către acesta.
Și o tactică care te poate ajuta să câștigi linkuri plasate editorial prin crearea de conținut extraordinar este PR digital.
CTR este folosit ca factor de clasare și este ceva pentru care ar trebui să optimizezi, ca:
Cel puțin, acestea sunt cele asupra cărora ai un control destul de mare (ținând cont de faptul că spațiul publicitar suplimentar, blocurile de imagini și altele asemenea pot împinge în jos listele organice și pot duce la un CTR mai mic). Dar de unde știi ce etichetă de titlu sau meta descriere va oferi cel mai mare CTR?
Îl testezi!
Deși ai putea face acest lucru pe o perioadă mai lungă de timp, făcând modificări și măsurând rezultatele, alte variabile ar putea intra în joc. Dacă nu dorești să aștepți prea mult pentru rezultate, poți utiliza PPC pentru a testa aceste etichete de titlu și meta descrieri.
Chiar dacă nu rulezi o campanie PPC ca afacere, merită să încarci un buget și să configurezi anunțuri pentru un set de pagini pentru a testa diferite titluri și descrieri. Nu vei primi etichete de titlu similare și meta descrieri cu anunțuri datorită modului în care sunt structurate titlurile și descrierile anunțurilor, dar vei obține câteva date puternice despre fraze și titluri cheie.
Asigură-te că ai configurat corect testul pentru a determina ce are cel mai mare impact asupra CTR.
Pentru a determina cea mai bună etichetă de titlu de utilizat, testează cel puțin trei titluri diferite, dar păstrează descrierea la fel pentru fiecare.
Pentru a determina cea mai bună descriere de utilizat, testează cel puțin trei altele diferite, dar păstrează același titlu pentru fiecare.
Atâta timp cât primiești suficiente clickuri pe anunțurile tale, vei putea să rescrii etichetele de titlu și metadescrierile folosind aceste date de performanță și să-ți îmbunătățești CTR-ul organic.
SERP-urile din 2023 depășesc cu mult 10 link-uri care au ocupat odată prima pagină a Google, iar SEO-urile inteligente trebuie să își modifice tehnicile și strategiile pentru a profita de cât mai multe funcții SERP posibil.
Una dintre aceste caracteristici pe care SEO trebuie să le utilizeze este „People Also Ask” (PAA). Dacă nu ești familiarizat cu PAA, sunt întrebările care apar pe SERP-uri.
Acum că știi cum se creste traficul pe blog sau pe site-ul tău, este bine să beneficiezi de niște servicii SEO de calitate. Aceste servicii te ajută să folosești conținut de sprijin pentru a arăta experiența de actualitate. Google dorește să clasifice cel mai bun rezultat pentru orice interogare de căutare dată și de aceea este atât de important să te gândești la optimizarea pentru subiecte, nu numai pentru cuvinte cheie individuale.
Trebuie să demonstrezi expertiză actuală pentru a avea șansa de a te clasa în fruntea SERP-urilor pentru principalele tale cuvinte cheie care înseamnă bani, iar acest lucru necesită să te familiarizezi cu conceptul de susținere a conținutului. O agenție SEO experimentată te poate ajuta în această direcție.
În esență, acesta este procesul de creare a conținutului cluster care este conectat intern la o pagină pilon. Publicarea de conținut în jurul noilor tendințe sau teme de ultimă oră este la fel de importantă pe cât este de a scrie articole de opinie care pot câștiga trafic pe canalele sociale.
Magnetif te poate ajuta să faci tot ce e menționat mai sus, plus să utilizezi linkuri interne pentru a supraîncărca clasamentele. Dacă ai cuvinte cheie care se clasifică pe a doua pagină și care trebuie îmbunătățite pentru a apărea pe prima pagină a SERP-urilor, apelează la noi! Adăugarea de link-uri interne care indică aceste pagini te poate ajuta să realizezi acest lucru.
Optimizarea pentru Core Web Vitals este importantă. Google a început să pună mai mult accent pe pagină și pe experiența utilizatorului ca factori de clasare. Ca urmare, accentul s-a mutat pe mai multe elemente UX pe pagină, cum ar fi:
Cu toate acestea, poate cea mai mare schimbare a fost introducerea Core Web Vitals, care a devenit un semnal de clasare în august 2021. Core Web Vitals sunt o colecție de valori privind viteza, capacitatea de răspuns și stabilitatea vizuală.
Vrei să-ți duci afacerea la urmatorul nivel? Ai nevoie de o agenție cu expertiză. Aceasta te va ajuta să salvezi timp și bani și să-ți crești profitul.