Peisajul marketingului digital actual abundă în oportunități prin care poți crește autoritatea brandului tău. Într-o perioadă în care consumatorii devin creatori de conținut, fiecare recenzie, clip video sau fotografie din social media sunt atuuri prin care tu îți poți îmbunătăți vizibilitatea online.
În continuarea acestui articol îți prezentăm cum poți folosi user generated content (UGC) pentru a-ți îndeplini diferite obiective de marketing.
User generated content se referă la conținutul creat și distribuit de utilizatori, sub formă de texte, imagini și videoclipuri. Dat fiind faptul că autenticitatea unui brand este la fel de importantă ca produsele și serviciile oferite, acest tip de conținut este extrem de valoros în maximizarea campaniilor de promovare.
Ca atare, poți utiliza UGC pentru a construi o relație mai autentică cu audiența ta și o comunitate online puternică.
Dacă îți dorești o îmbunătățire a strategiei de marketing, user generated content poate fi exact ceea ce cauți. Iată care sunt câteva dintre avantajele pe care le oferă:
Conținutul creat de utilizatori îmbunătățește autenticitatea și credibilitatea cu care brandurile sunt privite. Cum este posibil? Este foarte simplu! Acesta este creat de către oameni obișnuiți, cu experiențe reale, care au interacționat cu produsele și serviciile tale și nu de către o echipă de marketing.
Ca atare, textele, clipurile video și imaginile pe care ei le creează sunt percepute ca fiind mult mai sincere și mai credibile. De aceea, UGC este o unealtă prețioasă, prin care poți mări încrederea pe care audiența o are în brandul tău.
Conținutul creat de utilizatori crește rata de engagement, prin generarea de discuții în jurul produselor sau a serviciilor pe care le oferi. Utilizatorii sunt mult mai predispuși să reacționeze la conținutul creat de alți utilizatori decât la cel realizat de către branduri.
Totodată, acesta are un impact pozitiv asupra ratei de conversie, întrucât potențialii clienți sunt mai predispuși să cumpere un produs sau să utilizeze un serviciu, dacă alți utilizatori au avut o experiență pozitivă cu acesta.
În gama de servicii SEO pe care le oferim clienților noștri se află și strategiile de link building, care influențează considerabil succesul unei campanii de optimizare. User generated content poate fi utilizat pentru a îmbunătăți profilul de backlinkuri.
De fiecare dată când un utilizator creează conținut de calitate, acesta încurajează alte persoane să îl distribuie pe propriile profiluri de social media, ducând la îmbunătățirea vizibilității brandului tău.
Un alt avantaj al UGC este reducerea costurilor, deoarece nu mai este necesară producerea și editarea conținutului de către o echipă specializată.
Mai mult decât atât, îți poți promova afacerea printr-un conținut diversificat, creat de utilizatori care au viziuni diferite.
Date fiind avantajele conținutului creat de utilizatori, acesta este un instrument util în maximizarea campaniilor de marketing.
Pentru a-l include în strategia ta, poți colabora cu influenceri sau creatori de conținut, care îți vor promova produsele în conținutul creat de ei.
De asemenea, poți organiza concursuri și provocări, prin care încurajezi utilizatorii să creeze și distribuie conținut creativ, care să îți pună brandul în valoare.
Nu în ultimul rând, recenziile și evaluările produselor sau serviciilor, create de utilizatori, oferă audienței tale o perspectivă autentică, ce crește credibilitatea afacerii și implicit numărul de clienți.
Îți dorești includerea conținutului creat de utilizatori în strategia ta de optimizare sau ești în căutarea celor mai bune soluții pentru a îmbunătăți vizibilitatea brandului? Noi suntem aici pentru a te ajuta cu o strategie personalizată, adaptată afacerii tale, prin care să îți îndeplinești obiectivele de marketing și să obții rezultatele dorite. Contactează-ne și află totul despre creșterea online a afacerii tale.