Magnetif

Agentie Marketing Digital

TikTok este prezent in peste 150 de tari, are peste 1 miliard de useri activi si a fost downloadat de peste 2 miliarde de ori. Este platforma de social media cu cea mai rapida crestere din istorie.

In Romania, exista 4.1 milioane de useri activi. Dintre acestia, 2.4 milioane de utilizatori intra zilnic in aplicatie si petrec in medie o ora pe zi pe TikTok. Media de varsta a acestora este in intervalul 20 – 35 de ani.

Deci daca vrei sa cresti popularitatea unui brand, ai nevoie rapid de TikTok Ads.
Incepe acum, altfel competitorii tai vor avea un avans considerabil.

Ce inseamna o campanie de TikTok Ads cu Magnetif:

  • Strategie pentru TikTok Ads personalizata pentru brand-ul tau
  • Consultanta cu specialistii nostri in advertising TikTok
  • Account manager dedicat
  • Acces in platforma TikTok Business Center, pentru campania ta
  • Imbunatatirea permanenta a rezultatelor campaniei
  • Optimizarea costurilor, pentru a targeta utilizatorii importanti pentru tine
  • Teste periodice menite sa imbunateasca ROI
  • Urmarirea si Analiza trend-urilor, astfel incat sa le prinzi la timp
  • Analiza strategiei principalilor competitori sau a unor modele
  • Rapoarte periodice de performanta

Tipuri de ad-uri TikTok

 

In-Feed Ads

  • Ad-uri personalizate ce se integreaza perfect cu continutul creat de utilizatori.
  • Dureaza intre 5 si 60 de secunde, pe tot ecranul, cu sunet
  • Optimizate pentru trafic si obiective de conversie, precum instalari de aplicatii si event-uri in-app
  • Optiune de targetare precisa in functie de interese, comportament event-based, audiente custom si audiente asemanatoare
  • Sunt disponibile mai multe optiuni de plata: CPM, CPC, CPV si oCPC.

TopView Ads

Cu anunturile TopView, poti atrage atentia utilizatorilor inca din momentul in care acestea lanseaza aplicatia (TikTok). Vei castiga un brand awareness incredibil, pentru ca doar in Romania sunt peste 2.4 milioane de utilizatori activi zilnic.

O campanie TopView Ads se desfasoara astfel:

  • Anunturile dureaza intre 5 si 60 de secunde, sunt full-screen si au sunet.
  • Ad-urile ruleaza o singura data pe zi per utilizator, cu sunet
  • Plasament premium, special pentru brand-uri
  • Format click-abil ce suporta conversii pe landing page-uri interne si externe
  • Incurajeaza engagement, precum like-uri, comentarii, share-uri si follow-uri.

 

 

TopView Lite Ads

Precum TopView Ads, acest format este primul lucru pe care-l vad utilizatorii cand lanseaza aplicatia. Acest tip de ad iti permite sa livrezi mesajul tau cu impact mare, in 5 secunde, fara sunet.

O campanie TopView Lite Ads:

  • Dureaza 3 secunde cu sunet, sau 3-5 secunde fara sunet, full-screen.
  • Ruleaza o singura data pe zi per utilizator, cu sunet
  • Este un takeover pentru toata ziua, 100% cu sunet
  • Ofera format clickabil ce suporta conversii pe landing page-uri interne si externe
  • Incurajeaza engagement, precum like-uri, comentarii, share-uri si follow-uri.

Campanie Branded Hashtag Challenge

Vrei sa faci o campanie virala? Alege cel mai controversat tip de ad TikTok si vezi cum raspunde comunitatea la provocarea ta prin creare si share-uire de continut propriu.

O campanie Branded Hashtag Challenge include:

  • Campania poate rula pe o singura piata sau pe piete multiple, timp de 6 zile.
  • Obtine maximul de la campania ta folosind creatori de continut cunoscuti – influenceri, pentru imagine, muzica personaliata sau imagine de brand
  • Campania este propulsata cu ajutorul continutului generat de utilizatori (User Generated Content), si include un an In-Feed pe zi si un ad de tip TopView Lite.
  • Plasare in locatii multiple in aplicatie: banner in pagina Discover, hashtag de campanie, recomandare in pagina Music.

 

Campanie Branded Hashtag Challenge PLUS

Campania Branded Hashtag Challenge Plus beneficiaza de toata expunerea unei campanii Branded Hashtag Challenge, la care se adauga posibilitatea de shopping integrata perfect in aplicatie. Poti genera astfel vanzari fara ca utilizatorii sa iasa din TikTok.

O campanie Branded Hashtag Challenge Plus include:

  • Incurajeaza utilizatorii sa cumpere de la tine folosind un tab numit “Explore” pe landing page-ul hashtag-ului tau.
  • Afiseaza locatiile tale fizice, caruseluri de produse si te poti conecta cu audienta ta cu ajutorul unor chestionare instante (instant survey).
  • Campania este propulsata cu ajutorul continutului generat de utilizatori (User Generated Content), si include un an In-Feed pe zi si un ad de tip TopView Lite.
  • Plasare in locatii multiple in aplicatie: banner in pagina Discover, hashtag de campanie, recomandare in pagina Music.

Branded Effects

Cu ajutorul acestui tip de campanii, poti genera brand awareness si engagement la scara globala. Iti poti integra brand-ul in momentele memorabile ale utilizatorilor.

O campanie Branded Effects include:

  • Efecte personalizate si brand-uite 2D, 3D si efecte AR (Augmented reality)
  • Gesturi unice ce permit utilizatorilor sa declanseze sau sa controleze efectele
  • Optiuni aditionale pentru engagement, precum CTA-uri si coduri QR

 

Diferentele intre TikTok Ads si Facebook Ads

Plata inainte

Spre deosebire de Facebook Ads, unde advertiser-ul primeste factura dupa ce s-a consumat bugetul, la TikTok Ads trebuie sa platesti inainte. Adica trebuie sa efectuezi plata pentru campanie inainte ca aceasta sa ruleze.

Cost mai mic

O diferenta pozitiva, insa, este costul mult mai mic pentru TikTok Ads fata de Facebook Ads. Costul per mia de afisari (CPM) poate fi si de sub 1EUR in cazul TikTok. Pentru Facebook Ads, o mie de afisari depaseste cu usurinta 2 EUR.

Cost initial mic

Pe TikTok poti rula campanii ppc cu bugete de la 5$ pe saptamana.

Audienta mai tanara

Din punct de vedere al audientei, TikTok se bazeaza pe tinerii intre 20 si 35 de ani, deci campaniile de Ads trebuie sa promoveze produse si servicii destinate in preponderenta acestora. Inainte de a decide sa incepi o campanie de TikTok Ads, verifica in Google Analytics segmentul de varste din care fac parte clientii tai.