ESTE SEM PROMOVAREA POTRIVITA PENTRU TINE?
Cum Pot Ajuta Campaniile SEM Afacerea Ta
SEM – Search Engine Marketing – Campanii PPC sau Campaniile Pay per Click sunt o metodă de publicitate plătită prin intermediul platformelor Google Ads și Facebook Ads. Promovarea prin campanii PPC este alegerea ideală pentru antreprenorii ce își doresc rezultate imediate. Cu ajutorul campaniilor SEM, aduci trafic relevant pe site cu șanse mari de vânzare. Segmentarile puse la dispoziție de aceste platforme permit crearea de campanii personalizate în funcție de interese, vârstă, geolocalizare, comportament, device, browser, etc.

OBIECTIVELE CAMPANIILOR SEM
Etapele unei CAMPANII PPC (SEM)
În funcție de etapa de achiziție în care se află publicul tău țintă, îl întâmpinăm cu următoarele tipuri de campanii.

VERIFICĂ PERFORMANȚA CAMPANIILOR TALE PPC
SOLICITĂ OFERTA SERVICII SEM

CAMPANII SEM
Cum alegi canalul de promovare ppc potrivit business-ului tău?
Spre deosebire de optimizarea seo, campaniile ppc au rezultate instant.
Oferim servicii de marketing online start-up-urilor și afacerilor mici și mijlocii. Vom lucra cu tine, nu pentru tine. Așteptăm cu interes să ne spui povestea ta de business, obiectivele tale și noi îți vom împărtăși strategia pe termen mediu și lung.
Google Ads
Google Ads este cel mai folosit tip de publicitate pay-per-click. Anunțurile din cadrul campaniilor Google Ads se creează pe baza cuvintelor cheie din domeniul afacerii promovate. Se va plăti de fiecare dată când se da click pe un anunț sau pe un banner, nu plătim atunci când se afișează. Prin intermediul acestui canal, putem avea campanii ppc de tip search, campanii de display, campanii de remarketing, campanii Youtube Ads, campanii Shopping Ads.
Facebook Ads
Instagram Ads
LinkedIn Ads
TikTok Ads

Identificăm expresiile cheie relevante business-ului tău și stabilim o structură de plasare a acestora în cadrul site-ului pentru a obține vizibilitate organică.

Stabilim principalii competitori, analizăm strategia de plasare a acestora pe motorele de căutare și identificăm oportunități de diferențiere.

Verificăm dacă site-ul sau pagină respectivă funcționează și este optimizată după normele Google și identificăm potențialul de creștere în rezultatele organice.



Verificăm dacă site-ul sau pagină respectivă funcționează și este optimizată după normele Google și identificăm potențialul de creștere în rezultatele organice.
Noutăți
Cum poate imbunatati Optimizarea Ratei de Conversie (CRO) vanzarile online
Drumul către îmbunătățirea vânzărilor online constă în creșterea numărului de conversii – prin On-page activity (cum ar fi click-urile pe...
5 Factori On-site SEO care conteaza cu adevarat
Care este diferența dintre factorii SEO și factorii de ranking – și care factori On-site sunt cei mai importanți de...
Cele 3 etape ale marketingului prin continut pe care trebuie sa le stii
Atunci când te gândești la asta în ansamblu, tot marketingul este marketing prin conținut – pagina ta de vânzări, blogul,...
SEO Copywriting: Cum sa scrii continut pentru oameni si sa optimizezi pentru Google
Una dintre cele mai mari provocări cu care se confruntă bloggerii și specialiștii în marketing prin conținut este scrisul conținutului...
10 Dintre cele mai frecvente greseli SEO (si cum sa le remediezi)
Noile instrumente automatizate facilitează mai mult că niciodată optimizarea site-urilor web pentru motoarele de căutare. Cu toate astea, unele greseli...
Cum sa utilizezi publicitatea pe TikTok pentru a-ti promova afacerea
Am scris în mod regulat despre beneficiile marketing-ului pe TikTok – iar acest lucru nu este deloc surprinzător, având în...
Este SEO important pentru fiecare afacere in parte?
Contează SEO pentru fiecare afacere, sau doar anumite business-uri au nevoie de astfel de servicii? Chiar trebuie să investești în...
Colaborarea cu o agentie de SEO – drumul catre succes
Atunci când vine vorba de succesul unei afaceri la început de drum, este bine să ținem cont de câteva aspecte...
Ce este Local SEO: 5 motive pentru care e important
De unde știi că ai nevoie de o strategie bună de Local SEO? Cuvântul cheie din aceasta întrebare este “Local”....
De ce sa alegi servicii de SEO pentru business-ul tau online?
Numeroase business-uri în mediul online, aflate la început de drum au nevoie de ajutor pentru a asigura trafic pe un...
Windows 11: totul despre noile functii ale sistemului de operare
Aplicații Android, Snap Layouts, Widgets și multe alte funcții noi vor fi implementate pe PC odată cu actualizarea Windows 11...
19 metode de a masura core web vitals
Se stie ca pentru ca un site sa beneficieze de boost-ul oferit de core web vitals, trebuie sa treaca toate...
LinkedIn-ul Generației Z: TikTok a lansat platforma Resumes, în care poți aplica la joburi cu videoclipuri scurte
Tiktok, rețeaua de socializare cunoscută în rândul tinerilor pentru videoclipurile sale de scurtă durată, a lansat o platformă de recrutare...
Noua actualizare a algoritmului de Spam Google Search
Dacă ai observat modificări în clasament în perioada 23-28 iunie, acestea ar putea fi legate de eforturile Google de combatere...
Cum să îți pregătești afacerea online pentru un viitor lipsit de Cookies
Intrăm în era în care Third-party Cookies – o componentă crucială pentru advertising și analiza de date, vor deveni depășite...
Landing Page text – o experienta atractiva pentru utilizatori
Crearea unui Landing Page nu privește doar grafica, ci și textul. Acesta joacă un rol major în rezultatele pe care...
Cum să treceți cu bine peste actualizările Google din 2021?
Noi actualizări de bază a algoritmilor Google au început de miercuri, 2 Iunie 2021 (Core Update 2021)
Noile actualizari ale algoritmului Google
Începând cu data de 22 mai, Google suferă noi modificări la algoritmul de ranking. Tool-urile de tracking, absolut toate, par...
3 tehnici SEO eficiente pentru a genera trafic organic
Crezi că nu obții rezultatele dorite la campaniile tale seo? Ai senzația că timpul în care îți atingi targetul este...
Cum se instaleaza Google Tag Manager
Daca doresti doar sa afli cum se instaleaza Google Tag Manager, esti in locul potrivit. Ghid de instalare Google Tag...
Google modifica specificatiile pentru logo in paginile AMP
Google modifica specificatiile pentru datele structurate pentru logo in paginile AMP Microformatele schema.org pentru logo – https://schema.org/logo , sunt folosite...
Noi actualizari la algoritmul de ranking Google Search
În ultimul timp umblă vorba unor noi actualizări aduse algoritmului de căutare a Google Search, cu precădere în aria de...
CRO: ce este, cum se calculeaza si cum se optimizeaza prin metode SEO
În cazul în care ai un site de e-commerce, sau pur și simplu vrei să îți promovezi serviciile în online,...
Optimizare SEO Off Page : Tehnici de Link Building
Pentru o strategie de optimizare SEO off page eficientă, este importantă includerea tehnicilor de link building în scopul obținerii de...
Ghid Optimizare SEO On-Site
Pentru o strategie SEO de succes, este nevoie de o combinație de factori pe care motoarele de căutare o consideră...
Strategie SEO : Ce este și cum implementăm corect?
“Today it’s not about ‘get the traffic’ — it’s about ‘get the targeted and relevant traffic.” Adam Audette Iată o...
Keyword Research: Tehnici utile
Keyword Research este unul dintre cele mai importante elemente ale strategiei SEO. Fără acesta, strategia SEO pe care dorești să...
Recomandări SEO pentru o indexare Google reușită
Conform Wikipedia, World Wide Web reprezintă un sistem de informații, alcătuit dintr-o colecție vastă de pagini web, documente și informații...
Vrei o Creștere a Numărului de Conversii sau
Brand Awareness?

