BLOG

Campanii Google Ads în pâlnia de vânzări: Iată de ce nu le poți exclude

Campanii Google Ads în pâlnia de vânzări: Iată de ce nu le poți exclude

Indiferent dacă ai un magazin fizic sau unul online, ai nevoie de o pâlnie de vânzări, pentru a transforma potențialii clienți în persoane care plătesc pentru produsele tale. Aceasta ghidează clienții prin etapele procesului de vânzări, de la awareness la achiziție.

Funnel de vânzări în 5 etape

Există mai multe variante de creare a pâlniilor de vânzări, în funcție de obiective, însă printre cele mai utilizate sunt cele în 5 etape. În prima etapă, de awareness, potențialul client are primul contact cu afacerea ta.

Dacă ești suficient de convingător, îl ghidezi către etapa a doua, de interes, în care încearcă să obțină mai multe informații, intrând pe site-ul tău și analizând avantajele produselor tale.  

Urmează etapa de decizie, în care potențialul client se hotărăște să facă sau nu să o achiziție. Acum te poți evidenția de concurență, printr-o ofertă atractivă. În cea de-a patra etapă a funnelului de vânzări, are loc acțiunea, iar produsele tale sunt adăugate în coșul de cumpărături și achiziția este finalizată.

Un funnel de vânzare eficient continuă după etapa de achiziție, prin fidelizarea clientului. Folosește cupoane de reducere și promoții, pentru a-l face să revină în magazinul tău.

De ce ai nevoie de Google Ads în pâlnia de vânzări?

Includerea unor campanii Google Ads este o componentă importantă a unui funnel de vânzări, ce îți aduce aduce rezultate, pe măsură ce potențialii clienți progresează de la conștientizarea brandului la luarea deciziei de cumpărare. 

Eficientizează etapa de cunoaștere și descoperire

Apelează la servicii PPC pentru a optimiza pâlnia de vânzări, încă din etapa de awareness. Google Ads îți pune la dispoziție opțiuni avansate de targetare, pentru a afișa anunțurile către persoanele susceptibile de a-ți deveni clienți, care vor ocupa partea de sus a pâlniei.

Dacă afișezi anunțurile în funcție de intențiile și nevoile utilizărilor, sporești relevanța acestora, atragi atenția și mărești șansele de conștientizare.

Google Ads în etapa de interes

Odată ce ai ghidat potențialii clienți în partea de sus a funnelului de vânzări, continuă să folosești Google Ads, pentru a personaliza anunțurile, oferind informații relevante, care să le mențină interesul.

În aceasta etapă, publicitatea PPC este esențială pentru a-ți păstra produsele în sfera de considerare a audienței tale. Cu ajutorul tehnicilor avansate de targetare și mesajele personalizate, poți muta potențialii clienți cât mai jos în pâlnia de vânzări.

Încurajează acțiunea cu o promovare PPC eficientă

PPC îți permite să ajustezi campaniile de promovare pe acțiuni specifice, precum achiziții sau completarea unui formular. Utilizează rezultatele obținute, pentru a identifica cuvintele cheie, tipul de anunț și segmentele de public care generează cele mai bune rezultate.

Strategiile de remarketing sunt utile în această  etapă, pentru că îți permit să te adresezi celor care au fost pe site-ul tău, dar nu au realizat o conversie. Apelează la oferte atractive și mesaje personalizate, pentru a îndemna la acțiune.

Google Ads în etapa de fidelizare

Acum este momentul să te concentrezi pe fidelizarea clienților, iar Google Ads îți oferă posibilitatea de a crea segmente de clienți, în funcție de istoricul achiziției și comportamentul lor de cumpărare.

Creează anunțuri personalizate pentru clienții existenți, cu reduceri sau produse complementare, pentru a-i menține interesați de brandul tău.

În funcție de tipul de business, poți alege campanii de promovare pe mai multe platforme, pentru a maximiza rezultate, La Magnetif întâmpinăm clienții cu campanii de awareness, consideration, conversion și loialty, care îi direcționează în călătoria de cumpărare și îți livrează rezultate instant.

Contactează-ne și află care este strategia noastră pe termen mediu și lung, ce îți va îndeplini obiectivele de marketing și îți va aduce rezultatele dorite.