3 tehnici SEO eficiente pentru a genera trafic organic

Crezi că nu obții rezultatele dorite la campaniile tale seo? Ai senzația că timpul în care îți atingi targetul este unul prea lung? Dacă da, atunci nu ești singur. Google devine din ce în ce mai inteligent și mai puternic- nu numai prin analiza și înțelegerea conținutului unui website, dar și prin eficiența de a analiza comportamentul utilizatorilor.

Din păcate, asta face viața advertiserilor mai grea, mai ales pentru cei care se bazează pe traficul organic. SERP-urile sunt într-o continuă schimbare, din păcate nu neapărat în bine. Cum se schimbă?

Acum deghizează reclamele, evidențiază panoul de setări și oferă previzualizare pentru video și foto. În acest fel, afișările organice nu mai sunt în topul SERP, ceea ce rezultă în scăderea click-urilor organice și o cerere crescută pentru cei care au afaceri de retail online să investească în listări plătite.

Testează performanța site-ului tău în search

Ce pot face marketerii în această situație? Răspunsul este unul simplu: să muncească și mai mult. Răspunsu universal este să creeze pagini cu performanță crescută, care se încarcă rapid și sunt potrivite pentru buyer persona.

Înainte să discutăm despre cum să îți îmbunătățești performanța site-ului tău în search, verifică rankingul curent. Pentru a face asta, poți accesa Keyword Rank Checker, un tool pe care îl poți folosi pentru a determina rankingul bazat pe utilizarea de keywords.

Desigur că țelul tău este ca website-ul să fie primul pe listă. Un ranking mare înseamnă mai mult trafic organic. Per total, acesta va duce la o creștere ROI pentru strategia ta SEO.

Continuă să citești pentru a descoperi 3 tehnici de SEO care te vor ajuta să crești traficul organic pe site-ul tău în anul 2021.

Îmbunătățește user experience pe site-ul tău

Atunci când vine vorba de optimizare seo, trebuie să ții mereu cont de experiența pe care website-ul tău o oferă userilor. De ce? Pentru că site-urile cu experiență proastă nu vor ocupa poziții principale în ranking.

Dacă site-ul tău pare nesigur, vechi, e realizat într-un stil amator sau se încarcă greu, potențialii utilizatori se vor reîntoarce la SERP și să acceseze alt rezultat afișat. În acest fel, pierzi un utilizator și o eventuală conversie. Așadar, pagina ta va suferi și o scădere de bounce rate. Nu este necunoscut faptul că Google răsplătește cu un ranking mai bun site-urile care au un bounce rate scăzut.

Google motivează acest comportament prin faptul că dacă un utilizator petrece mai mult timp pe un site. Asta se întâmplă probabil din cauza faptului că îl consideră folositor. Tocmai din cauza faptului că platforma de căutare dorește să ofere cele mai bune rezultate, ea va împinge mai sus în clasament astfel de website-uri.

Scrie postări ușor de citit

Pentru a putea crește traficul organic, trebuie să acorzi atenție atunci când vine vorba de optimizarea conținutului pentru lizibilitate. Cum faci asta? Iată câteva sfaturi practice de care să ții cont:

  • Scrie conținut de calitate – ideile bune și modul de exprimare accesibil sunt primele aspecte. Ele primează atunci când vine vorba de calitatea textului
  • Paragrafe scurte și la obiect – vorbind la modul general, este bine să limitezi fiecare paragraf la 3-4 propoziții. Poți folosi și paragrafe formate dintr-o singură propoziție. Ai însă grijă să nu exagerezi, deoarece poate îngreuna înțelegerea ideii generale.
  • Subtitluri și bullet points – unul dintre cele mai importante elemente care intră în alcătuirea unui text este structura. Nu exclude modalitățile de a împărți conținutul, pentru a-l face accesibil oricărui cititor.
  • Imagini – imaginile susțin ideea centrală a unui articol sau advertorial. Tocmai de aceea, ar fi bine să le folosești pentru a ilustra etapele și pentru a ușura lectura.

Optimizează!

Una dintre cele mai bune platforme la care marketerii au acces și pe care o pot folosi pentru a se asigura că vor obține rezultatele dorite este Optimize, care aparține de Google Analytics. Versiunea gratuită oferă servicii la curent cu ultimele cerințe de piață, cu un mecanism simplificat, user-friendly. Aceasta dispune de software care ușurează testarea A/B și vine cu sugestii care să îmbunătățească engagement-ul și experiențele targetate. 

Dar poate cea mai bună opțiune este că funcționează în mod direct cu Google Analytics, oferind marketerilor ocazia de a profita la maxim de resursele disponibile. Cu Google Optimize, toți utilizatorii se pot folosi de rezultatele Analytics ca punct de plecare. Pe scurt, asta înseamnă că se pot baza de o interfață familiară pentru a executa comenzi mai complicate.

Concluzie

Dacă ai nevoie de mai multe sfaturi pentru a putea crește traficul organic pe site-ul tău, poți lua legătura cu o agentie de seo. Aceasta îți va oferi soluții viabile, create special pentru afacerea ta.