BLOG

3 servicii de marketing digital care sunt încă relevante în 2024

3 servicii de marketing digital care sunt încă relevante în 2024

În contextul actual, în care inteligența artificială redefinește strategiile de optimizare și de promovare, serviciile de marketing digital rămân la fel de relevante. Pentru a fi posibilă îndeplinirea tuturor obiectivelor de marketing și maximizarea rezultatelor, este crucial să ții pasul cu noile tendințe din domeniu.

De aceea, la Magnetif oferim servicii SEO personalizate fiecărei afaceri, dar în pas cu noile actualizări Google și progresele tehnologice. Descoperă în continuare care sunt 3 servicii de marketing digital, care își păstrează relevanța în 2024 și cum poți beneficia pe deplin de avantajele lor.

1.      SEO on page

De ani buni, SEO on page își demonstrează utilitatea, contribuind la creșterea vizibilității și a poziționării site-urilor în motoarele de căutare. Astfel, cu o optimizare on page eficientă, asiguri creșterea traficului organic și generezi conversii mai mari pentru afacerea ta.

Dat fiind faptul că SEO on page include optimizarea elementelor din interiorul unui website, precum conținutul sau viteza de încărcare a paginilor, îmbunătățește considerabil experiența utilizatorului.

Rezultatele unei bune optimizări on-page se observă pe termen lung, prin creșterea traficului organic. Cât timp creezi conținut de calitate, care răspunde la nevoile publicului tău țintă, atragi atenția unor persoane mult mai susceptibile de a deveni consumatori ai produselor sau serviciilor pe care le oferi.

Pentru a include o strategie de optimizare on-page care să îți aducă rezultate, începe cu un audit SEO. Acesta îți va dezvălui care sunt aspectele pe care trebuie să le îmbunătățești la site-ul tău, astfel încât să fie în conformitate cu cele mai recente practici și cerințe ale motoarelor de căutare.

Auditul SEO se efectuează periodic, pentru a fi la curent cu noile tendințe în materie de optimizare și a ține pasul cu actualele cerințe ale motoarelor de căutare.

Beneficiază la maximum de avantaje SEO on page ținând cont de următoarele:

  •  Creează titluri atractive, de 50-60 de caractere

Titlurile paginilor tale trebuie să fie convingătoare și creative, pentru a capta atenția utilizatorilor și a genera trafic. Include cuvinte cheie la începutul acestora și încadrează-te în 50-60 de caractere, pentru a fi afișate în întregime în SERPs.

  •  Include meta descrieri pentru fiecare pagină

Meta descrierile concentrează conținutul unei pagini în rezultatul căutărilor. Dacă acestea sunt captivante, cresc traficul. Asigură-te că scrii meta descrieri orientate către nevoile utilizatorilor, cu CTA atractiv.

  • Folosește tag-urile H1, H2 și H3

Acestea au rolul de a organiza conținutul unei pagini și au valoare SEO, dacă sunt utilizate strategic. Include cuvintele cheie în H1 și desparte conținutul în secțiuni, folosind tag-urile H2 și H3.

  •  Optimizează imaginile

Imaginile îmbunătățesc calitatea conținutului și pot fi optimizate, prin includerea atributelor de text. Astfel, motoarele de căutare vor indexa mult mai bine imaginile, ceea ce va avea un impact pozitiv asupra întregii optimizări.

  • Creează conținut valoros, cu un număr mai mare de cuvinte

O altă recomandare, pentru a beneficia la maximum de optimizarea on-page, constă în crearea de conținut relevant, de peste 2.000 de cuvinte, pentru a ranka mai bine pe cuvintele cheie competitive.

  •  Include linkuri interne

Linkurile interne oferă motoarelor de căutare context pentru conținutul pe care îl oferi. Asigură-te că adaugi astfel de linkuri, fie că sunt spre articole de blog mai vechi, fie către diferite produse.

2.      SEO off-page

Un alt serviciu pe care îl oferim ca agenție SEO și care este relevant în 2024 – optimizarea off-page – este esențial pentru a construi autoritatea brandului tău și a îmbunătăți prezența online.

Motoarele de căutare nu folosesc doar site-ul tău pentru a-l indexa, ci întreaga prezență online construită în jurul acestuia. Ca atare, off-page cuprinde backlinkurile pe care le obții, alături de diferite guest posturi sau prezența pe social media.

Cu o strategie eficientă de SEO off-page, vei crește autoritatea site-ului și îți vei extinde audiența. Dacă obții backlinkuri de pe site-uri cu audiențe diferite, poți atrage noi potențiali clienți.

Acestea sunt câteva dintre tehnicile de optimizare SEO relevante pentru 2024

  • Activități de link building

Link building-ul te ajută să creezi conexiuni relevante pentru afacerea ta, care îmbunătățesc poziționarea în motoarele de căutare. De aceea, obținerea unor backlinkuri de calitate, de la site-uri relevante, este una dintre cele mai importante tehnici de optimizare off-page pentru 2024.

Creează parteneriate cu site-uri care au autoritate din sectorul tău de activitate și publică conținut valoros, util cititorilor.

  • Content marketing

Așa cum se întâmplă în cazul optimizării on-page, conținutul de calitate este important și în cea off-page. Creează conținut atractiv, prin text, imagini și clipuri video, care va atrage mai multe backlinkuri și distribuiri în social media.

Conținutul de calitate are șanse ridicate de a deveni viral, ceea ce îți va aduce trafic și implicit conversii.

  • Menține o prezență activă pe social media

Cu peste 10 milioane de utilizatori doar în România, nu încape nicio îndoială că Facebook este o platformă de socializare importantă pentru crearea unei comunități online și îmbunătățirea reputației.

Folosește Facebook, dar și alte rețele de socializare, pentru a-ți promova conținutul, ce îți oferă noi oportunități de a construi backlinkuri de calitate.

  • Review-urile și menționarea brandului

Review-urile pe care le primești de la clienți și frecvența cu care brandul tău este menționat online influențează strategia off-page. Încurajează clienții să împărtășească din experiența lor cu produsele și serviciile tale și încearcă să soluționezi cu promptitudine review-urile negative.

Construirea unei reputații puternice te va ajuta să atragi trafic organic și să îți crești numărul de clienți.

  •  Monitorizează și ajustează strategiile SEO off-page

Optimizarea off-page este un proces în continuă evoluție, care necesită monitorizare și ajustare, pentru a maximiza rezultatele. De aceea, îți recomandăm să îți analizezi profilul de backlinkuri și prezența pe social media, pentru a identifica orice oportunitate de îmbunătățire.

3.      Promovarea PPC

Dacă optimizarea SEO îți oferă rezultate pe termen lung și aduce trafic organic de calitate către site-ul tău, promovarea PPC  îți livrează rapid rezultate. Astfel, cele două se completează perfect una cu cealaltă, ca parte a unei strategii complete de marketing.

Acest tip de promovare generează trafic instantaneu și îți oferă un control total al bugetului, cu posibilitatea de targetare precisă a publicului, pentru a te adresa direct audienței tale.

Iată câteva recomandări pentru a îmbunătăți performanța campaniilor PPC în 2024:

  •  Profită de targetarea inteligentă

Targetarea inteligentă folosește machine learning pentru a optimiza conversiile. Spre exemplu, în cazul multor afaceri mici, Target CPA este o alegere perfectă pentru a maximiza conversiile.

Acest tip de bidding te ajută să obții cât mai multe conversii sau acțiuni ale clienților. Tot ce trebuie să faci este să stabilești costul mediul dorit per conversie.

  • Targetare mult mai precisă a publicului

Cu o targetare mult mai precisă a publicului, ajungi mult mai ușor la utilizatorii cu șanse mari de a-ți deveni clienți. Spre exemplu, în cazul reclamelor prin Google Ads, poți chiar să excluzi anumite audiențe, despre care crezi că nu ar fi interesate de produsele tale.

  • Setează campanii pentru căutări vizuale

Căutarea vizuală începe să fie tot mai solicitată, iar tu poți beneficia de acest trend. Dată fiind dorința utilizatorilor de a avea acces mai rapid la informații, imaginile relevante pot îmbunătăți succesul unei campanii PPC.

  • Include social media în strategiile tale PPC

Deși Google îți aduce produsele și serviciile direct în atenția celor care au o intenție de achiziție, Facebook Ads sau Instagram Ads îți oferă oportunități nelimitate de promovare. De aceea, nu le poți exclude din strategia ta.

  •  Integrarea SEO și PPC

SEO și PPC fac o echipă grozavă împreună și în 2024. Spre exemplu, poți analiza care sunt reclamele cele mai performante, pentru a crea conținut pe blog pe baza acestora.  

Indiferent de specificul afacerii tale, la Magnetif creăm strategii personalizate de succes, în pas cu noile trenduri din domeniu. Hai să ne cunoști și află exact care este cea mai bună strategie pentru tine, care să îți aducă rezultatele dorite în 2024.