Cele 3 etape ale marketingului prin continut pe care trebuie sa le stii

content-marketing

Atunci când te gândești la asta în ansamblu, tot marketingul este marketing prin conținut – pagina ta de vânzări, blogul, site-ul web, mesajul, e-mail-urile, videoclipurile, podcasturile – toate acestea sunt forme de conținut.

Așadar, de ce atât de mulți proprietari de afaceri se opresc la gândul că trebuie să-și marcheteze afacerea?

  • Nu le place să creeze content sau nu se simt încrezători în acest sens.
  • Nu simt că au suficient timp pentru a-l crea.
  • Nu știu cum să distrubuie content-ul pentru o eficiență maximă, în domeniile cruciale ale afacerii lor.

Marketingul reușit se referă la cât de bine poți produce și distribui content. Mulți proprietari de afaceri fie nu produc suficient conținut pentru a-și marcheta afacerea în mod eficient, fie deseori nu știu unde anume trebuie să fie plasat acesta.

Mai jos ai un rezumat rapid al celor 3 etape principale ale marketingului prin conținut:

  1. Content Basics, sau ce trebuie să știi înainte de a crea conținutul.
  2. Content Channels, sau canale de distribuire.
  3. Content Marketing Strategies, sau marketing care utilizează content.

Prima etapă

Când vine vorba de Content Basics – trebuie să știi cum să îl scrii pentru publicul tău țintă, astfel încât să fie ușor de înțeles. Mulți proprietari de afaceri vizează fără să știe piața greșită și, în consecință, nu obțin multe vânzări. De obicei, acest lucru se datorează faptului că nu și-au făcut cercetările de piață. Odată ce ai găsit audiența potrivită, trebuie să știi suficient despre acel segment de public pentru a crea un profil al clientului cât mai precis. Doar atunci vei putea crea conținut relevant, special pentru această audiență.

Apoi, trebuie să creezi un mesaj convingător pentru publicul țintă și să îl utilizezi într-un mod strategic pentru a pune bazele brandului tău. Există 6 tipuri de content pe care fiecare companie trebuie să le creeze ca parte a unei strategii eficiente de marketing prin conținut pentru brandul lor. Acest lucru va contribui la awareness-ul brandului tău și la consolidarea unor relații solide cu audiența vizată. 

A 2a etapă

A doua etapă se referă la canalele de distribuire a conținutului. Pe site-ul tău există diferite strategii pe care le poți utiliza pentru a obține mai mult trafic. De exemplu, poți apela la long-form content și short-form content, sau poți crea o strategie de content concepută pentru a determina utilizatorii să revină pe site-ul tău.

Un alt Content Channel este blogul. Nu orice marketer are un blog, însă este un instrument destul de valoros care poate fi folosit pentru a genera trafic și a face vânzări. Iar calitatea content-ului este extrem de importantă pentru a realiza acest lucru. 

E-mail-u e un al 3lea canal valoros. Fiecare e-mail pe care îl trimiți trebuie să aibă un subiect convingător, content relevant și informativ și CTA-uri strategice. Pe scurt, fiecare campanie promoțională prin e-mail ar trebui să rezulte în vânzări.

A 3a etapă

Ultimul domeniu în ceea ce privește contentul este chiar marketingul în sine. Trebuie să știi cum să utilizezi conținutul atunci când lansezi un produs – lucru care necesită o cantitate mare de content.

Un alt mod de a utiliza conținutul este în scopul păstrării clienților. Pentru a face acest lucru, e important să înțelegi ciclul de viață al unui client. Apoi, poți apela la content marketing pentru a obține un flux continuu de trafic organic pe site.

După cum poți observa, sunt multe lucruri cărora trebuie să le acorzi atenție când vine vorba de utilizarea conținutului pentru a spori vânzările.

Pe scurt, cele 3 etape de marketing prin conținut pe care trebuie să le cunoști sunt:

  1. Noțiunile de bază, cum ar fi piață țintă, mesajul și brandingul.
  2. Content channels, cum ar fi site-ul, blog-ul tău și e-mail-urile trimise către clienți.
  3. Marketingul în sine, precum lansarea produselor și strategiile alături de instrumentele pe care le vei utiliza în eforturile tale de marketing.

Noțiunile de bază, cum ar fi piață țintă, mesajul și brandingul.

Odată ce abordezi aceste trei etape de dezvoltare ale conținutului, vei putea să te folosești de content în toate aspectele afacerii tale. 

Dacă vrei să eficientizezi lucrurile, apelează la o agentie de ppc si seo de încredere!